.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار اعضای اتاق تعاون مازندران با سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت

سرپرست جدید سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران گفت: باید به دنبال احیای ظرفیتهای تعاون و بازشناسی نقش تعاونیها در اقتصاد ملی باشیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون استان مازندران، در دیدار صمیمی هاشم پور سرپرست جدید سازمان صنعت و معدن و تجارت با اعضای اتاق تعاون مازندران، آقای ربیعی دبیر اتاق تعاون به ارائه گزارش تشریح عملکرد اتاق تعاون پرداخت و عنوان کرد، تمام هم و غم پرسنل این مجموعه رسیدن به الگو و برنامه های مورد نیاز اتاق است که بتواند به عنوان یک بازوی توانا موفقیت تعاون استان را رقم بزند.

در ادامه هاشم پور ضمن تاکید بر روح تعاون و تعاونگری گفت: خوشبختانه فرآیند تقویت و توانمند سازی تشکلهای تعاونی در مسیر مطلوبی قرار گرفته و ما باید به دنبال احیای ظرفیتهای تعاون و بازشناسی نقش تعاونیها در اقتصاد ملی باشیم. وی در ادامه تصریح کرد: شورای تشکلها و اتحادیه ها باید هرچه سریعتر در استان شکل بگیرد و خواستار جلسات تخصصی تر با حضور سازمان ها و ادارات مربوطه شد.

در ادامه این نشست خیرالدین عضو هیت مدیره اتاق تعاون و مدیر اتحادیه پروفیل مازندران و گلستان ضمن تاکید بر سخنان هاشم پور گفت: بجاست امسال در سال جهاد اقتصادی تشکلها و اتحادیه و تعاونی ها در تمام زمینه های کشاورزی، لبنی و صنعتی شکل بگیرند.

خیرالدین افزود از دکتر هاشم پور می خواهیم که شورایی را در استان تشکیل بدهند که تولید کننده و مصرف کننده واقعی در راس تصمیم گیری و سیاست گذاری باشند تا از دلالی و واسطه گری جلوگیری شود. وی در ادامه گفت: هدف ما افزایش بهره وری و رفع دغدغه های فعالان اقتصادی است و اتاق تعاون در تشکیل این سازو کار از هیچ کمکی مضایقه نمی کند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عضو یک شرکت تعاونی 5 مهر 1390
در دوره مدیریت برادر ربیعی در اتاق تعاون استان که از تعاوگران بنام مازندران میباشند شاهد همدلی و پویایی و ارتقای کمی و کیفی آن مجموعه بودایم و جزءبرترین اتاقهای کشور معرفی شده اند که نشان از همصدایی اعضای هیت مدیره اتاق مازندران دارد . امیدواریم با همدلی همه مسئولین استان شاهد شکوفایی و پیشرفت استانمان باشیم .
نا شناس 5 مهر 1390
انشاا... آقای هاشمپور و ربیعی و دیگر دوستان این گفته ها را عملی کنند ما به عنوان یک تعاونگر منتظریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.